Rubriek: Koffiereclame

PRIMEUR Sanremo Opera: De revolutie in espressotechniek

Voor deze volgens Sanremo buitengewoon exclusieve espressomachine heeft Carlo de Sordi van Sanremo iets bijzonders gedaan. Uit heel de wereld zijn de meest vooraanstaande barista’s en koffie proffesionals naar Treviso, Italie, gehaald om een machine samen te stellen die de droom van iedere barista zou overtreffen! En dat is gelukt! http://sanremomachines.nl/

Lees verder...

Nep Starbucks-vestiging trekt veel bezoekers in Los Angeles

Een slim idee of een reclamestunt? Feit is dat een paar weken terug in Los Feliz plots een ‘stomme’ Starbucks is geopend. Mensen moesten een uur in de rij staan om een felbegeerde bekker koffie te ontvangen. De shop gebruikt precies hetzelfde logo als de wereldbekende Starbucks en voegde enkel het woord ‘dumb’ toe aan

Lees verder...

DE-koffieautomaat schenkt voor gapende mensen gratis koffie

Als je moe bent en dus gaapt dan lusten veel mensen wel graag een bakkie leut. Helemaal op een vliegveld en als je daar op een volstrekt onmogelijk tijdstip rondloopt. Douwe Egberts heeft op O.R. Tambo International Airport in Zuid Afrika een koffieautomaat neergezet die automatisch een kopje koffie produceert voor mensen die voor de

Lees verder...

George Clooney blijft reclamemaken voor duurzaam Nespresso

Nespresso wordt ‘een beetje’ Fairtrade door een deel van de koffie te betrekken van boeren met een fairtrdecertificitaat. En heeft de samenwerking met de filmster George Clooney vernieuwd. Hij blijft reclame maken voor het merk dat hoopt het duurzame karakter zo te kunnen benadrukken. Dat meldde de Volkskrant vorige week. Vandaag is het maandag 22

Lees verder...