Rubriek: Koffiemerken & Koffiemarketing

KOFFIE & ONDERNEMEN Catunambú Nederland start eigen servicedienst op onder naam CoffeeFix

Catunambú Nederland (http://www.catunambu.nl) is inmiddels een bekend gezicht in de Nederlandse horeca. Vanwege de groei in Catunambú horecalocaties en uitbreiding met Kalahari coffee naar de horeca, bedrijven en instellingen, heeft Catunambú besloten om een eigen service organisatie op te zetten met de naam CoffeeFix.

Lees verder...

INTRODUCTIE L’OR zet nieuwe standaard met aluminium capsules in supermarkt

Groot nieuws voor koffieliefhebbers! Vanaf vandaag zijn de nieuwe L’OR aluminium espresso capsules voor gebruik in hun Nespresso®* koffiemachines, gewoon verkrijgbaar in de supermarkt. L’OR lanceert topkwaliteit espresso en lungo capsules, voor iedereen overal bereikbaar. De nieuwe capsules zorgen voor optimaal behoud van het aroma en een intense espresso met een mooie, rijke crèmelaag. Topkwaliteit espresso, bereikbaar

Lees verder...

OPENING Nespresso opent zaterdag eerste Boutique in Groningen

Op zaterdag 20 mei 2017, opent Nespresso (http://www.nespresso.com) de deuren van een nieuwe Boutique in het centrum van Groningen aan de brugstraat 1. Liefhebbers van kwaliteitskoffie kunnen nu ook hier zeven dagen per week rekenen op persoonlijk advies van de Nespresso koffiespecialisten en een uitgebreid aanbod koffies.

Lees verder...

17 MEI, WORLD RECYCLING DAY Ontwerper Ubbink en Nespresso vragen aandacht voor recycling

Vandaag, op World Recycling Day, 17 mei 2017, presenteert ontwerper Hans Ubbink een uniek design gemaakt van gebruikte Nespresso capsules. Met deze samenwerking wil Nespresso (http://www.nespresso.com) op de internationale dag voor recycling extra aandacht vragen voor het belang en gemak van capsulerecycling.

Lees verder...