Rubriek: Koffiemerken & Ondernemen

KOFFIEMERKEN & HORECA Koffiemerk Catunambu is nu precies 5 jaar actief in Nederland

Een uitgebreide Facebookpost vandaag van de Drentse koffie(machine) en thee-ondernemer André Fieten van BonneBella CoffeeConcepts (http://www.bonnebella.nl). Hij en een paar andere mensen haalden het Spaanse Premium koffiemerk Catunambu 5 jaar geleden naar Nederland. Dit bleek een gouden greep te zijn.

Lees verder...

OPENING VAN KOFFIEWINKELS Kaldi Roermond klaar voor jouw perfecte kopje koffie

“Ieder product in mijn winkel heeft een bijzonder verhaal, dat ik je graag vertel”, aldus Alex Peperkamp, die aankomende zaterdag 11 februari 2017, zijn deuren in het Limburgse Roermond opent. De afgelopen maanden heeft hij hard gewerkt aan zijn Kaldi koffieloods. Door de industriële look waan je je op de werkvloer, met puurheid en eerlijkheid

Lees verder...

KOFFIE & LOCATIES Koffie van Starbucks binnenkort exclusief verkrijgbaar in 19 Nederlandse bioscopen van Pathé

Pathé en dat is de grootste bioscoopketen van Nederland, introduceert vanaf februari Starbucks koffie on the go in negentien bioscopen door het hele land. Pathé is hiermee de enige bioscoopketen in Nederland waar Starbucks on the go te koop is.

Lees verder...

KOFFIE & WATER Het belang van goed water voor dito koffie

Nu er steeds meer aandacht wordt besteed aan de koffie, de bonen, de branding en de smaak van het eindproduct, is het niet gek dat meer mensen ook het belang van het water voor koffie gaan inzien. Top-baristi van over de hele wereld maken zich al jaren hard voor het gebruik van kwalitatief hoogstaand water

Lees verder...

KOFFIEMERKEN & INTRO’S Mocca D’or speelt met filterlijn Fazenda in op trend van meer filterkoffie in horeca

Op de recent gehouden HORECAVA, lanceerde de Zwolse koffiebrander en leverancier van koffie voor de vaderlandse horeca, Mocca D’Or (http://www.moccador.com), Fazenda en dat is een nieuwe lijn filterkoffies, bedoeld voor de Nederlandse horeca en ook voor thuisgebruik door consumenten.

Lees verder...