Rubriek: Koffiemarketing

FILTERKOFFIEAPPARATEN Moccamaster viert jubileum met nieuw model in 2018

Technivorm, de producent van Moccamaster (http://www.moccamaster.nl), ontwerpt en maakt al bijna 50 jaar filterkoffiezetapparaten en koffiemolens, handgemaakt in Amerongen. Deze zijn internationaal geliefd en geprezen. De mijlpaal van 10.000.000 apparaten is bereikt en wordt in 2018 gevierd met een gelimiteerd jubileum model: Moccamaster Model 68.

Lees verder...

KOFFIE & HORECA Met nieuw horecaspel zet je letterlijk een goed gesprek op de kaart

GoedID.com​ lanceerde halverwege september jl. ​een​ ​bijzonder​ ​horecaspel:​ ​Meer​ ​Lol​ ​Met​ ​Leuke Mensen​ ​(MLMLM) ( http://www.mlmlm.nl/) .​ ​Dit​ ​spel​ ​speelt​ ​in​ ​op​ ​de​ ​behoefte​ ​aan​ ​offline​ ​genieten​ ​in​ ​de​ ​horeca.​

Lees verder...

KOFFIE & CONSUMPTIE Vanaf deze leeftijd kunnen kinderen beperkt koffie gaan drinken

In deze blogpost lees en leer je vanaf welke leeftijd kinderen koffie kunnen gaan drinken. Een buitengewoon interessant onderwerp. Het Voedingscentrum geeft op de eigen website (http://www.voedingscentrum.nl), ouders het advies om hun kinderen vanaf 13 jaar beperkt koffie te laten gaan drinken als ze hier behoefte aan hebben. ADVIES VOEDINGSCENTRUM: KINDEREN T/M 12 JAAR NIET

Lees verder...

KOFFIE & DUURZAAMHEID Pelican Rouge start 3-jarig project in Kameroen

Gisteren was het de landelijke dag van de duurzaamheid. Door heel het land vonden er activiteiten plaats om extra aandacht te vragen voor duurzaamheid. Pelican Rouge (http://www.pelicanrouge.nl), heeft een speciale band met de stad Bamenda, Kameroen. In Kameroen is de koffie opbrengst per hectare het laagst van alle Afrikaanse landen en dat kan beter!

Lees verder...