Rubriek: Koffiemarketing

KOFFIE & INTRODUCTIES Nespresso introduceert de Ristretto Decaffeinato

Een van de meest populaire Grands Crus, de Ristretto, is vanaf maandag 27 maart 2017 ook in een gedecafeïneerde variant verkrijgbaar. Speciaal voor momenten waarop de koffieliefhebber minder behoefte heeft aan cafeïne, maar wel dezelfde intense branding en rijke, krachtige smaak wenst. Deze nieuwe Grand Cru gaat deel uitmaken van het vaste Nespresso assortiment van in totaal

Lees verder...

KOFFIE IN COCKTAILS Lancering Tia Maria Academy in Amsterdam: koffie en cocktails komen spectaculair en vernieuwend samen

Op donderdag 9 maart 2017 jl. kwamen koffie en cocktails spectaculair en vernieuwend samen bij Stooker Roasting Company in Amsterdam. Op uitnodiging van Tia Maria namen bartenders uit o.a. Engeland, Duitsland en Nederland deel aan een unieke challenge. Zij werkten samen met Nederlandse barista’s en lieten diverse creaties uit het smaaklab rollen. Koffie als smaakmaker

Lees verder...

INTRODUCTIES HORECA Nieuw: Queens of Dairy lanceert verse specialty melk voor barista’s

Op het Amsterdam Coffee Festival van 10 t/m 12 maart lanceert Queens of Dairy een voor en met barista’s ontwikkelde verse melk voor koffie. De Barista Coffee Milk wordt gemaakt van verse melk van Jersey koeien en heeft de ideale vet-eiwit verhouding voor ultrafijn melkschuim en een heerlijk romige smaak.

Lees verder...