Rubriek: Koffiemerken & Introducties

KOFFIEMERKEN & INTRO’S Mocca D’or speelt met filterlijn Fazenda in op trend van meer filterkoffie in horeca

Op de recent gehouden HORECAVA, lanceerde de Zwolse koffiebrander en leverancier van koffie voor de vaderlandse horeca, Mocca D’Or (http://www.moccador.com), Fazenda en dat is een nieuwe lijn filterkoffies, bedoeld voor de Nederlandse horeca en ook voor thuisgebruik door consumenten.

Lees verder...

LIMITED EDITION SELECTION De eerste gerijpte koffie van Nespresso: Selection Vintage 2014

Nespresso (http://www.nespresso.com) introduceert de eerste gerijpte koffie: de Limited Edition Selection Vintage 2014. Het resultaat van drie jaar zorgvuldige ambacht en expertise. Net als kaas, vlees en azijn zijn ook koffiebonen heel geschikt om vakkundig te laten rijpen. Tijdens het rijpingsproces onder zeer gecontroleerde omstandigheden, ontstaat een bijzonder aromatisch profiel van elegante houttonen en zachte

Lees verder...

HORECAVA 2017 Peeze lanceert het nieuwe Best Collect koffieconcept voor horeca!

Koffie is een way-of-living geworden. Niet alleen worden we specifieker qua smaak, ook het verhaal achter koffie speelt een belangrijke rol. Begin 2017 introduceert Peeze (http://www.peeze.nl) het nieuwe Peeze Best Collect koffieconcept die hier perfect op inspeelt. Kom langs op de stand van Peeze op de Horecava.

Lees verder...

KOFFIEMERKEN Nespresso breidt retailnetwerk uit met nieuw travel-concept

NESPRESSO ZET EEN VOLGENDE STAP IN DE UITBREIDING VAN HET RETAILNETWERK MET EEN NIEUW TRAVEL-CONCEPT. OP AMSTERDAM SCHIPHOL AIRPORT EN UTRECHT CENTRAAL STATION OPENEN MORGEN TWEE NIEUWE BOUTIQUES SPECIAAL VOOR FORENZEN EN ANDERE REIZIGERS. SCHIPHOL, EEN VAN DE GROOTSTE VLIEGVELDEN VAN EUROPA, EN HET COMPLEET VERNIEUWDE STATION IN UTRECHT ZIJN BEIDE VOORAANSTAANDE LOCATIES EN BELANGRIJKE

Lees verder...