Rubriek: Koffiemerken & Acties

KOFFIE & BURENDAG Angela Groothuizen roept Nederland op om ‘Beste Buur’ te nomineren in aanloop naar Burendag

Nederland viert op zaterdag 24 september 2016 weer Burendag. Overal in het land worden dan activiteiten georganiseerd om het contact tussen buurtgenoten te bevorderen. Deze dag is een initiatief van Douwe Egberts en het Oranje Fonds en vindt dit jaar voor de elfde keer plaats. Burendag is een dag waarbij contact met de buren wordt gestimuleerd, onder het genot van

Lees verder...

KOFFIE & MUZIEK NESCAFÉ Dolce Gusto en will.i.am bundelen krachten voor nieuwe campagne

Vandaag kondigt Nestlé’s NESCAFÉ Dolce Gusto haar nieuwe wereldwijde campagne ‘Creativity Reinvents the Classics’ met Grammy-winnaar will.i.am aan. De campagne laat de kracht van creativiteit zien om tot unieke kwaliteit te komen, door een parallel te trekken tussen muziek en koffie.

Lees verder...

KOFFIEKETENS & ACTIES Samenwerking Doppio Espresso en de Nederlandse Spoorwegen

  Doppio Espresso is een leuke samenwerking aangegaan met de Nederlandse Spoorwegen. Samen hebben ze een speciale actie opgezet via de Spoordeelwinkel. In dé webwinkel voor dagjes uit in Nederland koop je nu heel voordelig een dagretour door heel Nederland inclusief koffie en appelgebak bij Doppio Espresso.

Lees verder...