Rubriek: Industriële koffie

Nep Starbucks-vestiging trekt veel bezoekers in Los Angeles

Een slim idee of een reclamestunt? Feit is dat een paar weken terug in Los Feliz plots een ‘stomme’ Starbucks is geopend. Mensen moesten een uur in de rij staan om een felbegeerde bekker koffie te ontvangen. De shop gebruikt precies hetzelfde logo als de wereldbekende Starbucks en voegde enkel het woord ‘dumb’ toe aan

Lees verder...

NIEUW Royal Dutch Espresso: exclusieve koffielijn voor de horeca

Op de Horecava is afgelopen week Royal Dutch Espresso gelanceerd. Het betreft hier een gloednieuw Nederlands koffiemerk dat bedoeld is voor de horeca. Die lancering gebeurde door Deac. Dit is Nederlands oudste leverancier van espressomachines en hieruit is Caféma espresso voortgekomen. Caféma levert koffie- en koffiemachines aan plusminus 1200 horecazaken in heel Nederland, vernamen wij op de

Lees verder...

HORECAVA 2014 Puro Koffie 25% van de koffiedrinkers wil natuurvriendelijk geproduceerde, fairtrade koffie

Een op de vier Nederlandse koffiedrinkers heeft een voorkeur voor fairtrade koffie die ook natuurvriendelijk is. Dat blijkt uit onderzoek dat is uitgevoerd door Peil.nl onder bijna 4.500 Nederlanders, in opdracht van Puro Koffie. Nog eens 36% is misschien eerder geneigd om te kiezen voor een koffiemerk dat zowel fairtrade als milieuvriendelijk is. Puro Koffie

Lees verder...

Gouden Koffiekopje 2013 voor Rabobank

Rabobank heeft de meest duurzame koffievoorziening van Nederland. Peter d’Angremond, directeur van Stichting Max Havelaar, reikte gisteren het Gouden Koffiekopje uit aan Sebastiaan Rooskens, Directeur Facilities Rabobank Nederland. Rabobank komt het beste uit het gisteren (woensdag 18 december) gepubliceerde onderzoek dat is uitgevoerd door Rank a Brand, onder de 40 grootste bedrijven van Nederland.

Lees verder...

VANAF aanstaande zaterdag: nieuwe koffiebeleving in de Nespresso Boutique in de P.C. Hooftstraat

De Nespresso Boutique aan de P.C. Hooftstraat in Amsterdam opent aanstaande zaterdag 14 december 2013 op een feestelijke wijze opnieuw haar deuren. De Boutique is volledig vernieuwd om de verwachtingen van de Nespresso Clubleden op het gebied van service en beleving te blijven overtreffen.

Lees verder...