Rubriek: Koffie & Koffiewinkels

KOFFIE & ONDERZOEKEN Koffie maakt Nederlanders energieker

Koffie draagt zijn steentje bij aan betere prestaties terwijl werknemer zich meer ontspannen en vreugdevoller voelt. Uit recent onderzoek door Kaldi koffie & thee, blijkt dat Nederlanders zich energieker voelen na het drinken van een kop koffie. Zo geeft maar liefst 57% van de ondervraagden aan productiever te zijn na het drinken van een kop koffie. Slechts

Lees verder...

OPENING VAN KOFFIEWINKELS Kaldi Roermond klaar voor jouw perfecte kopje koffie

“Ieder product in mijn winkel heeft een bijzonder verhaal, dat ik je graag vertel”, aldus Alex Peperkamp, die aankomende zaterdag 11 februari 2017, zijn deuren in het Limburgse Roermond opent. De afgelopen maanden heeft hij hard gewerkt aan zijn Kaldi koffieloods. Door de industriële look waan je je op de werkvloer, met puurheid en eerlijkheid

Lees verder...

NEDERLAND KOFFIELAND ´De Nederlandse koffiewereld groeit en bloeit als nooit te voren´

Nederland kenmerkt zich door een traditie van een hoge koffieconsumptie. De Nederlandse koffiemarkt floreert, grotendeels door invloeden van koffiemerken die samen goed zijn voor 317 filialen in oktober 2016, een groei van 8,4% ten opzichte van een jaar geleden. Hiermee groeit de Nederlandse koffiemarkt harder dan de Europese koffiemarkt, die met 21.143 filialen 6,3% is

Lees verder...

KOFFIEMERKEN & INTRO’S Mocca D’or speelt met filterlijn Fazenda in op trend van meer filterkoffie in horeca

Op de recent gehouden HORECAVA, lanceerde de Zwolse koffiebrander en leverancier van koffie voor de vaderlandse horeca, Mocca D’Or (http://www.moccador.com), Fazenda en dat is een nieuwe lijn filterkoffies, bedoeld voor de Nederlandse horeca en ook voor thuisgebruik door consumenten.

Lees verder...