KOFFIE OP KANTOOR KoffieWerkt introduceert het ‘No-Nonsense’ abonnement

Blog A KoffieWerktType de zoektermen ‘koffie, werk en onderzoek’ in op Google en je wordt overladen door artikelen over het belang van goede koffie op kantoor. Zo kun je lezen dat de Nederlandse werknemer behoefte heeft aan persoonlijk contact als gevolg van de digitalisering en dat zij dit het liefste doen onder het genot van een goede bak koffie1 Maar ook dat Nederlandse ondernemers vinden dat het serveren van goede koffie, de kwaliteit van de onderneming weerspiegelt2. Toch kiezen veel werkgevers voor gemak in plaats van smaak als het op koffie aankomt. Er bestaat namelijk het gevoel dat goede smaak én gemak niet samen kan zonder dat ze ergens aan vast zitten of meteen extreem duur wordt. Daarom lanceert KoffieWerkt het ‘No-Nonsense abonnement’ op hun site www.koffiewerkt.nl/no-nonsense-abonnement.

MAANDELIJKS VERS GEBRANDE SPECIALTY COFFEE OP KANTOOR ZONDER GEDOE

Het gemak van iedere maand verse gebrande koffie geleverd krijgen op kantoor én koffie die ook nog eens echt goed smaakt, zonder dat het de hoofdprijs kost. Het mooiste is, het ‘No-Nonsense abonnement’ kent geen afnameverplichting, minimale looptijd of contractvorm. ‘No-Nonsense’ dus!

ÉCHT GOEDE KOFFIE

Omdat smaak bij KoffieWerkt belangrijk is, laten zij hun bonen branden bij Nederlandse Speciality Coffee branderijen. De branders waarmee KoffieWerkt samenwerkt zijn echte specialisten en hebben al menig prijs met hun koffiekunsten in de wacht gesleept. Door gebruik te maken van hun expertise zorgt KoffieWerkt er voor dat de koffie uit de automaat op jouw kantoor, ook echt goede koffie is.

NO-NONSENSE

Omdat er al genoeg gedoe en kleine lettertjes zijn, schrapt KoffieWerkt zaken als, afnameverplichting, minimale afnamehoeveelheid en minimale looptijd. Want daar zit toch niemand op te wachten? Gewoon iedere maand de juiste hoeveelheid koffie geleverd krijgen en eenvoudig online betalen via iDEAL of creditcard.

DE JUISTE MACHINE

Naast goede koffiebonen is de machine waarmee je de koffie zet minstens zo bepalend voor de smaak. Om het volle potentieel uit de boon te halen, is het volgens KoffieWerkt van belang niet zomaar een willekeurige machine te gebruiken. En wanneer je al een machine hebt staan die de smaakpapillen van de medewerker weet te prikkelen, dan is het belangrijk om hem af te stellen op de boon die er ingaat. KoffieWerkt biedt dan ook koffieconsults aan waarbij samen gekeken wordt naar de instellingen van de bestaande machine om de beste smaak uit de bonen te halen, of om samen te kijken naar welk type machine het beste bij een bedrijf past.

Voor meer informatie: www.koffiewerkt.nl

1 Onderzoek van Nestlé (Koffiemonitor) voor het merk Nescafé.

2 Onderzoek van Dutch Netwerk Group in opdracht van Pertazza.

Blog A KoffieWerkt

——————————————————————————————

Creatieve TEKSTSCHRIJVER of Professionele BLOGGER nodig? www.dibebo.nl

DIRK BOSMAN 038-4525545/ [email protected] [email protected]�————————- DIBEBO logo

facebook share facebook share

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>